onsdag 31 mars 2010

Trött, tröttare, Erika!

Jag är så tröööött!!!!
Fast på ett bra sätt^^

Var ju på nuevo idag men gick därifrån för det fanns inget att göra och precis då så fick jag ett samtal om att få komma och provjobba :D
Så det var bara att fara dit på en gång och hoppa in och försöka sig på allt som man skulle göra..
Kan ju säga att det inte gick så bra hela tiden :P
Men någon gång måste man ju lära sig eller hur??
Och det blev inget röka under hela dagen heller så idag, för första gången på jag vet inte hur många år, så rökte jag ingenting på sju och en halv timme! :D
Så det är ju ännu en bra anledning till att jobba där ^^
Då kanske man snart kan sluta helt :)
Men summa summarum, jag har jobbat sju och en halv timme idag och är helt jävla slut!
Nu ska jag dessutom försöka hinna städa lite och slänga ihop en cheescake och en sugarkaka till tårtbotten..
Hinner inte göra det imorgon så jag har ju inte så mycket val ^^
Eller ja.. Jag kan ju låta folket vara utan ;P

See ya!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar