onsdag 31 mars 2010

Sitetr just nu på Nuevo och dricker ramlösa och känner mig allmänt jävla skithäftig!
Eller inte ^^
Försov mig en skvätt i morse igen...
Jag är en väldigt trött människa har jag kommit på :P

Just ja, om det är fler stavfel och särskrivningar än vanligt så är det för att jag sitter vid en vanlig dator med ett normalstort tangentbord..
Icke van vid det kan jag säga!
Är van vid min lilla mini pc som jag har i knät när jag skriver ju ^^
Nu sitter jag här vid ett bord, i en riktig stol och har ett tangentbord :O
Riktiga grejjer vettu!

Faaan så tråkigt jag haaaar!
Har ingen som helst lust att vara här idag..
Eller någon annan dag heller för den delen..
Suck, pust, stön och stånk!

Vill bara hem och städa och baka!
Hur ska jag hinna med allt den här veckan?!
Har bara idag på mig att göra allt som jag måste göra tills på fredag!
Är ju dessutom trött som en jag vet inte vad.. -.-
Imorgon fyller allas våran gubbe 55 år och det ska ju firas såklart så då kommer ju hela dagen att gå åt till det..
Eller ja, inte riktigt hela..
Men nästan^^
Nej nu ska jag gå och prata med någon och se vad jag ska göra för något innan jag kreverar!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar