onsdag 10 mars 2010

Hmmm..

Känner att jag kanske uppdaterar lite för ofta?

Har ju egentligen inget vettigt att skriva utan ordbajsar mest..
Men men..
Det är ju jag som är jag ^^

Vad har du för dig?
Själv ska jag hjälpa monstret att fixa en macka nu och sen ska vi plocka lite i hans rum medans vi väntar på att tvättmaskinen ska bli klar och sen ska vi nog gå upp till Bajsarna och fira den minsta Bajsen, min trollunge, som fyller hela TVÅ år idag :D
Galet vad tiden går fort..

TVÅ år..
Det är jävligt lång tid..
Ändå känns de som det var i förra veckan dom kom hem från bb med henne..
Så liten, så söt, så oskyldig..
Jag var tvungen att gå därifrån för att inte börja böla :P
Fan Elin..
Där har du lyckats bra..
Trots alla motgångar så har du den finaste lilla trollungen av alla <3

Nej nu tog orddiarrén slut så nu ska jag väl göra någon nytta!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar