måndag 29 mars 2010

Seeeeg...

Jävla måndagar asså..
Är alltid så seg på måndagar..

Nu är iallafall lunchen avklarad och det finns väl inte såmycket mer att göra fram tills det är dags att börja med middagen..?
Ska väl springa iväg till affären en sväng senare..
Behöver handla lite bakgrejjer så vi kan baka någon dag eftersom monstret fyller år på fredag<3
Hela fem år, min stora kille<3

Hmm..
Putsa fönster skulle jag behöva göra också.
Så det ska jag göra om jag orkar ^^

Men nu har jag inget mer att skriva om för tillfället!

See ya!

1 kommentar:

  1. Åh ska du också putsa fönstrena?? Ska vi göra´t samtidigt så kan jag stå uppe och dansa tuttdansen för dig, och om du är en riktigt duktig åskådare kanske jag bjuder på ett xtra nummer? Jag är ganska duktig på att dallra på rumpan om jag får säga det själv.

    SvaraRadera