tisdag 2 mars 2010

Arlanda here I come!!

Nu är det vilken minut som helst dags att åka till Arlande och hämta systerliten :D

Nu när hon har bestämt sig för att komma hem och att det känns bra för henne så är jag jätteglad!!
Kommer ihåg gråtkalaset det blev sist hon kom hem fan..
Tur att jag är osminkad^^
Fast den här gången har vi ju pratat i princip varje dag..
Om inte så har vi messat..
Men man kan väl sakna någon för det?

Annars har det inte hänt så mycket spännande idag..
Dagis, Nuevo, Arbetsförmedlingen med Das Bajse och sooooolaaaaa!! ;D
Fast Snigel-Sven på arbetsförmedlingen asså..!!!
Han är inte okej!!
Från hans fotriktiga skor till hans äckeltofs på hakan som ser ut att ha blivit kvar när han har snuskat med frugan, inget av det är okej!
Om nånting går fel iag så är det hans fel..
Det bara är så, finns inget att göra åt saken!

Hahahaha nej nu ska jag försöka göra mig klar så att jag kan kasta mig förbi isbjörnarna när det är dags att bege sig ut!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar