lördag 27 mars 2010

Hallåse!

Jag måste göra nånting!!!
Tog mig t.o.m i kragen och gick ner till affären för ett tag sen...
Det kändes iofs som att jag höll på att svimma men det var det värt^^

Nu har jag cola till min morgan om någon skulle våga leka med mig idag..
Det verka dock som att alla var ute och svängde sina lurviga för en hel månad igår på Kalas när Björn Rosenström var där och spelade..
Jag är nog den enda i hela stan i min åldersgrupp som missade det ^^
Men det får jag väl ta igen idag, kan ju lika gärna lyssna på datorn?
Kanske inte men va faen..

Just ja!
Det är ju isracing idag..
Då är det där alla är..
Fan det hade jag glömt =/
Inte för att jag har så stor lust att stå där ute och frysa i det vackra vädret men det hade ju varit bättre än att sitta här, right?

Nej skitsamma, nu ska jag försöka fixa nånting att äta och sen får vi väl se vad som sker..

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar