tisdag 30 mars 2010

Åh herreguuuudars så sleepy jag är idag!!
Taskigt med sömn i natt igen-.-
Och så upp och iväg till dagis i morse...
GÄSP!
Sen ner på stan och "prata jobb" och sen vidare på träff med mor min <3
Hon var till farbror doktorn idag och fick en rör ner i halsen :S
Hua!!
Men måste det göras så måste det göras, right?
Sen blev jag kvar med henne på stan tills det var dags att hämta mitt monster på dagis igen..
Så en tröja rikare, två hela fötter mindre och en trött rygg senare satte jag mig på bussen och började min långa resa.
Den kändes dock inte lång nog för ryggen och fötterna ^^
Hem från dagis gjorde det däremot :P

Men nu är det dags att fixa middag och sen blir det träning av något slag..
(mamma bjöd ju på Max till lunch :O )

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar