söndag 21 mars 2010

Det här är fan inge bra asså...

Fy faan säger jag bara...

Den senaste veckan har jag druckit så sjukt mycket energidrycker..
Jag har nyligen lyckats med att sluta dricka cola och så börjar jag med det här istället?!
Har druckit det hela tiden men inte på det här sättet..
Innan den här veckan så var det någon burk då och då..
När jag åkte iväg nånstans typ..
Men nu känns det inte som att jag har druckit annat på flera dagar..
Jag har ju såklart drukit vatten och mjölk och så..
Lite påskmust också..
Men inte lika mycket som jag har druckit energidryck..
Va fan håller jag på med?
Aja jag har druckit upp den sista jag hade hemma för några timmar sen..
Pratade med Das Bajse i telefon då och bestämde mig för att inte spara den till imorgon bitti som tänkt utan dricka upp den på en gång och sen får det fanimej vara nog..
Jag slutade ju tvärt med cola och det funkade ju så då känns det bäst att göra likadant med den här skiten..
Inte konstigt att man är trött hela tiden egentligen med tanke på hur mycket skit man får i sig som kroppen måste jobba med dygnet runt...
Nu är alla friska igen också så nu är det dags att börja på allvar med träningen igen..
Har ju knappt blivit någon alls nu på en hel vecka =/
Bara lite smått hemma och visst det är bättre än ingenting men med tanke på hur mycket socker jag har fått i mig genom drickan så räcker det inte på långa vägar..
Om man är i god form och äte bra så kanske det räcker..
Men inte när man vill komma i form^^

Vet inte ens varför jag skriver det här egentligen..
Vill nog att det ska finnas så att jag sporrar mig själv..
Det är ju ingen som har med det att göra egentligen men så är det väl med bloggar?
Man skriver, folk läser..
Folk misstolkar ändå allting, vare sig det kommer ur munnen eller om dom läser det svart på vitt..
Man kan aldrig veta vad en annan människa vill eller tänker..
Man kan försöka hur myckt som helst..
Analysera bäst fan man vill..
Det går bara inte..
Och även om personen är ärlig och säger precis som det är så vet man ju inte det?
Om det handlar om något som ingen annan vet om så vet man aldrig..

Tro nu inte att jag är skitbitter bara för att jag skriver sådär..
Det är bara sånt jag tänker på ^^
Nu är klockan över halv fem på morgonen och tack vare energidrycker, massa tankeverksamhet och idioter så är jag vaken fortfarande.
Upp tidigt med mitt monster imorgon och ja..
Jag har faktiskt ingen aning just nu vad vi ska hitta på imorgon..
Det lär ju visa sig.
Men nu ska jag återgå till att försöka sova så att jag åtminstonde orkar leka med honom.

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar