torsdag 18 mars 2010

Jag ger upp!!

Det är nog inte meningen att jag ska sova..

Om jag bara kunde få makaronilådan att sluta arbeta så skulle jag ju somna på stört!
Men hur lyckas man med det?
Jag har då ingen aning..

Orkar inte ens vara bitter längre..
Bara att gilla läget känns det som ?
Monstret lär ju vakna vilken minut som helst iallafall..

Jaja det positiva är att jag knappt har någon feber alls just nu iallafall :D
En skvätt skumt men jag tänker inte klaga ^^
Då kanske jag kan göra allt det jag planerat..

Om jag håller mig feberfri så blir det träning imorgon, sen åka iväg med mamma och till sist förhoppningsvis åka och hälsa på storebror och hans lilla familj :)
Umgås ju aldrig med dom så det skulle vara trevligt.
Mysa lite med sessorna <3

Fan inte ett skit är det på tv heller -.-
Det blir jag nog fan lite bitter på..
Fast bara lite för som tur är så finns det mtv ^^

Let´s hear you sing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar