tisdag 9 mars 2010

Det ska inte vara såhär!!

Jag borde ha kvar min pappa!
VI borde det..!

Det är meningen att jag ska vara glad, festa och fira honom idag på hans 60-årsdag!!
Istället sitter jag här och gråter..
Kan inte stoppa tårarna från att komma..
Jag vill ha min pappa tillbaka!
Jag vill träffa honom igen..
Berätta för honom hur mycket jag älskar och saknar honom..
Låta honom träffa Zacharias..
Han fick aldrig ens träffa sitt första barnbarn..
Faan!!
Jag vet inte vad jag ska göra..
Kan inte sluta gråta..

Har inte tänkt på annat på hela dagen..
Fan pappa!!
Varför kunde du inte bara hålla dig frisk!
Varför kunde du inte bara vara kvar ett tag till!?
Jag behöver dig..

Jag vet att jag fick den BÄSTA styvpappan i världshistorien..
Men du är ändå min pappa!
Hur mycket du än var frånvarande och vad som än hände..
Det har snart gått ÅTTA år sen jag träffade dig...
Jag vill bara prata med dig..
Veta att du har det bra..

Fan va egoistisk jag låter..
Men det skiter jag i..
För jag mår piss idag!
Jag borde vara glad..
Jag borde vara och fira dig..
Inte sitta ensam i mitt vardagsrum och gråta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar