lördag 20 mars 2010

Meh!

Tänk om man fick pengar för alla ord man skriver??
Typ som i Sex and the city när hon får typ 20 dollar(!?) per ord..
Fatta vad rik jag hade varit då så mycket som jag ordbajsar jämt ;D

Men nu är det ju tyvärr inte så och jag får nog fanimej slåss om brödsmulorna i kyrkan tillsammans med kyrkråttorna snart..
Okej riktigt så illa är det ju inte..
Men jag skulle ju inte tacka nej till att slippa betala en massa räkningar och bara leva som jag ville för pengarna jag har..

Nu är det ju dessutom typ vår..
Vår=Monstret måste ha en helt ny garderob..
Plus att han fyller år snart..
Fan jag skulle ha knipit igen en månad till ^^
Då hade jag ju kunnat köpa vårjacka, galonkläder, gummistövlar och vanliga skor till honom den här månaden och väntat med present tills jag fick pengar nästa gång^^
Men icke!
Bara att slicka på den stekta bananen och låta bli allt utöver..
Ingen lyx den här månaden vill jag lova :P

Nej nu ska jag starta en maskin med tvätt och ja... jag vet inte..

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar