söndag 7 mars 2010

I need it!!

Åh herreguuuuud vad jag behöver det!!

Hahaha bara Das Bajse som vet vad det är jag menar..
Ni andra kan ju låta tankarna flyga fritt och tolka det precis hur ni vill^^

Nyss hemkommen från affären iallafall..
Sitter just nu och glor på reprisen av Desperate Housewifes..
Missade ju det i tisdags när jag var och hämtade systerliten på arlanda :)

Snart dags att börja bråka med maten också...
Fisk idag igen..
Fast idag blir det egenpanerade flundrafileér, potatis, någon kall sås och några grönsaker..
Taskig fantasi så man får ta det man kommer på :P
Egentligen vill jag ju ha en flottig pizza eller en fet burgare men NEJ jag ska låta bli..
Annars är ju träningen helt i onödan och det vägrar jag! xD

Nej nu har jag inget mer att skriva om så om inte avsnittet är bra så ska jag porrsurfa och käka bananer istället!! ^^

See ya!

1 kommentar: