tisdag 16 mars 2010

Nej nu får det vara nog!

Nu vill jag att mitt monster ska bli friskt!
Jag blir så ledsen av att se honom må såhär..

Han kräktes sista gången strax efter sju igår kväll och jag trodde att det kanske höll på att gå över..
Han somnade strax före åtta och fick sova hela natten..
MEN han vaknade halv sju i morse och var törstig så han drack lite avslagen läsk..
Och då var det liite..
Men det kom upp igen och nu har han kräkt ett par gånger till.. =/
Han är ju så hungrig också stackarn...
Har rivit ett halvt äpple som står och ska bli brunt nu och så hoppas jag på att han får behålla det..
Annars får det bli bara blåbärssoppa i små små mängder..
Skulle vilja ha lite vätskeersättning också för säkerhetsskull..

Usch..
Jag vill att mitt hjärta ska må bra nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar