söndag 28 mars 2010

Söndagsfrulle!

Ja gårdagen blev ju lite spännande till slut ^^

Satt ju bara hemma och tog det chill, verkade som att alla gjorde det..
Spelade lite poker och var allmänt rastlös liksom :P
Sen kom Jeanette med förslaget att vi skulle dricka några morgan och vara sociala..
Det lät ju hur bra som helst så jag tog min morgan under armen och traskade dit ^^
Men då började folk höra av sig och prata om utgång så, ja..
Utgång blev det ^^
Taxiidioten var 40 minuter sen så vi hoppade på bussen som kom istället för att vänta mer på honom och kom till slut ner.
Vet inte om det var så jättemycket folk men alldeles lagom iallafall ^^
Bland de första jag träffade var min kusin som berättade att systerliten var ganska kalas :P
Träffade på henne en liten stund senare och det var hon ju mycket riktigt..
Fast det var ingenting negativt för glad var hon och stod upp gjorde hon ^^

Dom stängde ju en timme tidigare igår eftersom man ställde tillbaka klockan..
Det tyckte ju inte jag var så bra för jag var fortfarande pigg ^^
Så jag hoppade på festglada människor och fortsatte min kväll :P
Två timmar efter att krogen stängt så kom vi till årsta..
Ja två timmar!
Så lång tid tar det när man försöker få en taxi och folk stannar och pratar :P
Blev inte där så länge för att vissa inte kan bete sig..
Så det blev taxi till Da G-sunda och strul med den så resan hem tog säkert 45 minuter längre än nödvändigt ^^

Men hem kom jag och slockade strax före åtta i morse ^^
Vaknade dock klockan elva av ett telefonsamtal från päronen och beskedet att min lilla mor nu har åkt på magsjukan och att mitt monster strax skulle komma hem :P
Klockan tolv kom han och sen dess har vi inte gjort så mycket.
Han har haft fullt upp hela helgen så hanär ganska trött :P

Nu ska vi iallafall äta middag och sen bli det nog söndagsmys resten av dagen ;D

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar