lördag 20 mars 2010

Mmmmm pizzaaa...

Har suktat efter pizza hur länge som helst nu så jag bestämde mig igår för att köpa en..
Men det sket jag i..
Någon som har sett Gottsunda centrum en fredag med barnbidrag och sjukpensioner???
Det slutade med en fryst pizza från willys..
Monstret skulle prompt inte ha något annat än potatis han.. -.-
Så jag gjorde iordning pizzan till mig själv..
Fast jag glömde bort tiden så det bidde en väldigt hård och mörk pizza..
Hade någon gjort inbrott hos mig igår hade jag kunnat slagit den i huvudet på personen istället för en tallrik..
Men iallafall!
Jag var ju fortfarande sugen på pizza idag så idag köpte vi en hämtpizza!
Då dög det åt monstret också^^
Tyvärr så är det ju aldrig så gott som man har för sig att det är..
Eller så blir dom sämre för varje gång? :O

Så nu är det alltså lördagseftermiddag..?
Vad i helvete ska man hitta påå???
Aja jag får väl fundera på det ett tag och kommer jag inte på något så har jag alltid Bananer i pyjamas!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar