torsdag 11 mars 2010

Lalalalaaaa!!

Tungt som fan var det att komma upp i morse!

Tur att mamma ringde för annars hade jag nog somnat om..
Pust!

Nu är jag iallafall hemma från dagis och ska trycka i mig någon form av frukost/lunch och sen ska jag plocka lite här hemma..

Systerliten och Apan kommer över ikväll och smaskar tacos! ;D
Det ska bli trevlii trevlii ^^
Får se om hon kommer ihåg att säga till Apan att ta med sig koftan hon har köpt åt mig? :D
Det är bra med en syster som jobbar nere på stan och går i affärer ofta..
Hon hittar alltid alla bra reor och fina kläder^^
Fast skulle jag köpa allt hon hittade åt mig så skulle jag aldrig ha några pengar till annat :P

Fan jag skulle vilja sola..
Aja det får bli en annan gång.
Nu skriker mackan på mig så jag lär väl ta ett snack med den..

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar