söndag 14 mars 2010

Ojsan hoppsan!

Hade visst inte uppdaterat på några dagar nu..
Sorry!

Orkar inte skriva så jättemycket nu heller så jag drar bara en snabb genomgång av helgen^^

I fredags så tog jag med mig dom små och åkte ut till mamma och lämnade dom, åkte hem, duschade och for över till Jeanette och Blomfelt och satt där och bara umgicks..
Hemma vid halv ett på kvällen ungefär och så var de väl inte så mycket mer med det :P

Igår däremot..
Pust!
Hahaha..
En killkompis fyllde 25 i fredags så igår var vi 34 eller 35 idioter som intog eckerölinjen..
Ojoj säger jag bara.. ;D
Sen blev det iallafall lite strul på vägen hem och jag kom väl hem vid tiotiden på kvällen, genomfrusen, söndergråten och blodig på benet..
Så världens största bukett rosor till Tobbe som kom till undsättning och körde hem mig!

Men men..
Roligt var det väl och ingen kom till skada..
Så dagen har i princip spenderats på soffan och nu ska jag försöka fixa nånting att äta och sen bara vänta på att mitt monster kommer hem <3

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar