torsdag 18 mars 2010

Jag är fortfarande vaken! :O

Okeej det är ju inte så konstigt med tanke på att jag har mitt lilla monster att tänka på men ändå ^^
Nu har han iallafall somnat och jag funderar på att följa hans exempel..
Möjligtvis så tar jag ett varmt bad först..
Om jag orkar ^^

I övrigt så är jag typ hög på energidryck, jätteglad och tveksam :P
Nej jag är inte normal, har aldrig påstått det heller..
Hög på energidryck för att orka med dagen, jätteglad för att jag har bokat en resa som jag vet kommer rocka sååå hårt och tveksam för att jag hade en jobbig diskution för en stund sen..
Helt i onödan också :P
Eller inte helt..
Kom ju fram till nånting vettigt iallafall ;D
Hahahaha aa shit asså ^^

Nej det blir nog fan ett bad ändå..
Ta med sig datorn in (utan att få vatten på den den här gången) och glo på film samtidigt..
Hur bra som helst!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar