tisdag 16 mars 2010

Då var det kväller..

Nu är monstret badat, sagoläst och nerbäddad i sin säng :)

Eftersom han har fått behålla allt sedan i morse så vågar jag bädda ner honom där igen..
Har varit så rädd att inte vakna när han har kräkts så han har sovit på en madrass i vardagsrummet så har jag legat på soffan.. =/
Nej han har inte legat i min säng..
Hör och häpna, va hemsk jag är!
Jag kan informera om att det är för att mitt rum är så trångt när min stora säng står där så det finns inte mycket utrymme för honom om han t.ex vill springa till toaletten eller för mig att hinna få upp hinken om han behöver kräkas..
Så nu vet ni det också!

Nu blir det att glo på tv hela kvällen..
Eller så länge jag orkar hålla mig vaken iallafall^^

Skriver väl mer sen antagligen..

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar