söndag 7 mars 2010

Söndag utan ångest^^

Det mesta känns faktiskt väldigt bra :P

Var upp till Das Bajse och tränade igår kväll igen..
Tur att jag har mitt monster som står och hejar på.
"Kom igen mamma, fortare, fortare, fortare! Kom igen, jag vet att du klarar det!"
Hahaha ja jag vet ju iallafall att han hör mig när jag hejar på honom när han springer :P

Nu ska vi köra samma "program" fram tills på lördag och bara öka tiden lite för varje dag.
Självklart ska vi fortsätta efter det också, men kanske inte varje dag :P
Fast när jag gick och la mig i natt så hade jag ont i varenda muskel i hela kroppen..
Till och med i muskler jag inte ens visste att jag hade :P
Synd bara att man är så otålig och vill se resultat på en gång^^
Men det blir nog bra så småningom.. eller hur?

Just nu är jag så steeeel!!
Känner mig som en brottare eller nånting när jag ser mig själv i spegeln :P
Men men..
Det blir nog bra det med så småningom :P

Nej nu är det dags för monstret att äta något så jag skriver väl mer sen eller så.

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar