tisdag 23 mars 2010

Nämen tjennaaa!!

Va trevligt att just du tittade in du.. ^^

Allmänt efterbliven efter en riktigt lugn dag..
Försov mig i morse (som vanlig) och upp och iväg till dagis, sen ner på stan och sen vidare till systerstor och umgicks en stund :)
Satt och kollade på gamla bilder och filmer med våra monster när dom var små..
Har nästan glömt bort den tiden så det var riktigt mysigt ;D
Sen åka och hämta monstret på dagis och hem igen..

Ja jag försov mig ju som sagt i morse så jag hann inte duscha eller skriva ut mitt CV så det blev inte inlämnat idag som tänkt =/
Men det är klart iallafall (tack vare en väldigt otippad hjälpreda :P) så jag ska försöka lämna in det imorgon och sen är det bara att hålla en tumme^^
Men blir det ett nej där så är det ju bara att gå vidare..
Nånstans måste det ju finnas ett jobb eller hur?
Annars får jag väl ta upp min gamla målarkarriär :P
Hahahahaha jag som inte kan nånting och inte kan jobba dom tiderna, lyckat!

Nej nu ska jag göra lite nytta innan det är dags att börja med middagen också!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar