onsdag 24 mars 2010

Nu är det gjort!

CV:t är inlämnat alltså ^^
Problem som fan att hitta en skrivare som fungerade i morse men efter mycket om och men så lyckades jag få ut det och skynda mig iväg och lämna in det..
Ville ju prata med chefen själv och hann precis dit innan han var tvungen att pysa ^^
Men som sagt, nu är det gjort och jag ska förhoppningsvis in och provjobba någon dag nästa vecka ;D
Dom hade tyvärr ringt en annan tjej igår som också ska komma in och prova men en fågel har kvittrat i mitt öra att hon är lite blyg så nu jävlar får jag sluta med såna dumheter och få jobbet istället för henne ^^
Skulle ju vara underbart att komma igång igen!
Då kanske jag har råd med allt som jag har planerat att göra i år :P
Å andra sidan så kanske jag inte kommer att ha tid med det..
Hmm... Men det är det värt ^^

Skulle ju ha åkt hem till päronen idag också..
Tvättat och hjälpt min lilla mamma att köra sopor och sen sova kvar där med monstret..
Meeeeen gubben har åkt på magsjuka eller nåt så jag vägrar vara där :P
Vi har haft vår del av magsjuka nu och jag har ingen lust att få det..
Jag var iofs där en snabbis och hjälpte mamma att lasta på lite sopor på kärran..
Men mer än så tänker jag inte vara där :P
Tycker så synd om våran lilla gubbe..
Ont i ryggen har han också =/
Han har ju en krossad kota upptill i ryggen som har spökat en vecka nu..
Så nu har jag tvingat honom att åtminstonde ta voltaren också eftersom att han vägrar åka till doktorn..
Så nu får vi hoppas på att det hjälper och att den där förbannade kotar slutar bråka snart!
Monstret ska egentligen dit på fredag men om gubben fortfarande är dålig så får han stanna hemma istället..
Kan ju inte vara så roligt med ett monster på FULL volym när man mår sådär =/

Nej nu ska jag ladda en maskin tvätt eftersom jag inte fick fart på det där ute..

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar