fredag 5 mars 2010

Myyyyyyys!!

Eller inte ett dugg..^^

Kom hem för en liten stund sen..
Var ner på stan och solade en sväng med systerliten ;D
Lyllo mig liksom^^
Sen på hemvägen hoppade jag och monstret av vid affären och sprang in och inhandlade lite fredagsmys till kvällen och sen traskade vi vidare till Jeanette och Blomfelt så monstret fick hälsa på mina nya bästisar, Ronny & Ragge.
Ja det är deras riktiga namn ^^

Nu är middagen äten och snart ska vi traska upp till Bajsarna och vara sociala..
Eller ja..
Jag och Das Bajse ska trampa och monstrena får ha fredagsmys ^^
Alldeles utmärkt sysselsättning en fredagskväll, eller hur?
Fast jag vet ju en sak jag mycket hellre skulle göra men idag är inte det en möjlighet så det får bli en annan gån ;P

Nej nu orkar jag inte slå på tangenterna längre..

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar