torsdag 18 mars 2010

Seriöst helt slut..

Att gå på stan och storhandla med lilla mor är fanimej inte det lättaste..
Speciellt inte när man har sovit ca två timmar -.-

Men det var det värt!
Så jävla skönt att få komma ut en stund..
Mer än till affären..
Även om vi var på affären..
Men det var ju en annan affär ^^

Träffade på min faster och min ena kusin där..
Nu vet jag att det är farligt att jobba på dagis..
Hon tog av sig glasögon och visade en jättevacker blåklocka..
Uppfattade inte riktigt vad som hade hänt men det handlade om en flygande spade iallafall^^

Träffade någon annan där också men kan inte bestämma mig för om jag blev glad eller depp av det..
Tror tyvärr att jag blev mest glad iallafall..
Haha tyvärr så blev jag glad..
Hur bra låter det liksom? :P

Skulle ju ha åkt ut till storebror & co idag egentligen men efter allt rännande så orkar jag verkligen inte..
Ska nog messa dit på en gång och säga det..?
Ja det ska jag!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar