fredag 19 mars 2010

What a wonderful day! :D

Åh vad jag är glad idag!!!! :D

Åkte ju in mot stadens larm och brus med mamma på förmiddagen..
Överskottsbolaget stod först på listan och där fyndade hon en massa saker, mest till andra dock^^
Jag köpte typ glödlampor och pesto xD
Sen for vi till IKEA <3
Lunch bidde det där också, deras kycklingfilé är så jäääävla god!!
Men har ni sett vilken MONSTERREA dom har där eller? :O
Så nu har jag äntligen fått min byrå som jag har gott och suktat efter i typ 4 år..
Den matchar min säng men när jag bodde hos mamma så hade jag ingen plats för den och när jag flyttade så hade jag inte råd ^^
Ååååh jag är så glad!! ;D

Hahaha så nu ska jag storstäda mitt sovrum och sen bygga ihop den :D
Synd bara att dom där förbannade garderoberna där inne inte går att ta ut -.-
Meeeen den får plats ändå ^^
Allt går utom trasiga barn och nyfödda klockor, right?
Asså wiihoooo!!
Hahaha så jävla happy idag!

Just ja!!
Monstret uppträdde helt otroligt väldans exemplariskt hos tandläkaren också :D
Blir så stolt över min lilla prins <3 <3 <3

Nej nu måste jag börja!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar