fredag 19 mars 2010

Varför..

Är man så trött fast man har sovit alldeles lagom mycket?

Känner mig förkyld som faen men det brukar ju släppa framåt dagen så jag får hoppas på att det gör det..
Jag har haft min feber och mitt onda, det får räcka för den här gången tycker jag^^

Ja men idag då??
Ska åka iväg med mor min om ett tag..
Handla sig lite ^^
Monstret ska till tandläkaren sen också..
Som tur är så är hans tandläkare überbra och passar verkligen att jobba med barn så det ska nog gå hur bra som helst :)
Senare så får vi se om jag ska leka med plastsyster :)
Har inte träffat henne på länge så det vore ju trevligt^^
Ja vad mer då..?
Tvätta lite skulle jag behöva göra..
Fattar inte hur man kan ha så mycket tvätt på två personer???
Eller typ en och en halv.. ^^
Tycker inte att jag gör annat än att tvätta..
Måste nog fan börja använda tvättstugan igen istället för att köra här inne på den besatta tvättmaskinen från helvetet..
Man skulle kunna tro att den har sett Steven King´s The Mangler när den håller på som värst^^

Nej nu ska vi börja göra oss iordning så att vi är klara när mamma kommer :)

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar