onsdag 17 mars 2010

-.-

Jag har fått feber... -.-

Både monstret och systerliten har fått feber dagen efter deras kräksjuka har börjat..
Så jag är en skvätt nojjig att jag också ska få det nu..
Tänk om dom bara inte har tänkt på det innan??
Eller systerliten iallafall, monstret kände jag ju på eftersom han hade ont i magen och han kändes inge varm =/

Tog iallafall tempen för en och en halv timme sen för att jag kände mig lite varm och mycket riktigt..
Tog en ipren och tänkte att det skulle bli bättre..
Men icke!
Tempen har höjts 0.1 grad sen dess så antingen funkar inte ipren eller så har jag mycket högre temp nu -.-

Bara för att monstret äntligen är friskt och jag har gjort upp planer för imorgon och på fredag=/
Fan det här suger verkligen...
Hoppas att det är borta till imorgon och att jag slipper kräkas!!

Nu ska jag återgå till att försöka sova..
Monstret däckade före åtta så han lär ju komma upp typ sex imorgon precis som han gjorde i morse..

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar