onsdag 3 mars 2010

Nooooooooooooo!!!!

Snigel-Sven förföljer mig och förpestar mitt liv!!
Nu har han sett till att jag har åkt på muskelfästesinflammation i ryggen igen också!
Jävla Snigel-Sven!!

Det blev riktigt sent att hämta systerliten på arlanda igår..
Kom inte hem till päronen förren kvart över tolv i natt..
Åkte med dit så slapp lilla mamma först köra hem oss och sen åka hela vägen hem..
Då hade dom ju kommit hem ännu senare ju..

Mös lite med systerliten innan det var dags att sova också^^
Sen gick jag ner och försökte mig på att bestiga soffan..
Inte nog med att Kattfan vaktade den med klor och morrhår i ansiktet på mig så lyckades jag ju inte somna heller..
Kattfan är alltså inte aggresiv utan överdrivet jävla kelig och ska helst ligga uppe i ansiktet på en och kloa en I näsan..
Om alla karlar blev så om dom kastrerades så skulle det nog inte bli så många slagsmål^^
Somnade bortåt fyra i morse iallafall..
Inte okey!
Skulle väcka systerliten vid tio för att vi skulle åka in till stan med det slutade med att hon väckte mig^^
Min klocka ringde i 45 minuter utan att jag vaknade av den så jag tror att jag var en skvätt trött..

Åkte in till stan gjorde vi och började med att knapra sallad till lunch på Chagall ;D
Sen blev det en jävla massa gående och shoppande innan vi gick och solade..
Nya leggings och en ny tröja bidde det för min del idag ^^
Skulle ha kortat av armbandet på klockan jag fick av systerliten igår också men jag orkade inte vänta på att dom skulle göra det så det bajsade jag i..
Efter solningen så bidde det varm choklad med grädde och marshmallows på Wayne´s medans vi väntade på att traska vidare på kalas!
Födelsedagsbarnet den här gången var systerstors gubbe och hos systerstor bjuds det ALLTID på hur mycket gott som helst :P
Är ju glad att jag inte orkar äta så mycket för annars hade jag nog gått upp en sisådär tio kilo ikväll^^

Ryggen var bra jävla slut vid det laget och jag passade på att prata med systerstor och systermellans mamma om det när vi var ute och rökte (hon är ju trots allt sköterska) och hon sa att muskelfästesinflammation ofta kommer tillbaka och eftersom det känns på ungefär samma sätt, bara inte lika mycket än, och att jag sov på samma soffa i natt som när jag fick det sist så är det antagligen det -.-
OCH DET.. har jag inte ett dugg lust med för sist jag fick det så tog det mig tjugo jävla minuter att resa mig upp så att jag kunde sitta och nå telefonen och ringa mamma...
En gång räcker.. gott och väl..

Men men..
Om det nu är det jag har så kommer jag inte kunna göra ett piss imorgon så då lär det väl bli en hel del bloggande..
Ska försöka sola bara..
Värme är bra när man har det^^

Men summa summarum..
Det är Snigel-Svens fel!!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar