onsdag 17 mars 2010

fan...

Jag hatar att du fortfarande snurrar i mina tankar..
Allt jag har gjort i helgen och nu i veckan..
Allt det påminner mig om dig..
Du vet att jag inte vill tänka på dig..
Du vet att jag fortfarande är så ledsen på dig..
Du vet att ingenting du säger spelar någon roll..
Jag vill släppa dig..
Jag vill gå vidare med mitt liv..
Ett liv helt utan dig..
Inte för att jag måste utan för att jag vill..
Jag vill verkligen..
Men vi vill olika..
Du vill att vi ska kunna vara vänner..
Jag vill släppa dig helt..
Du vill att vi ska kunna ses utan att det ska bli konstigt..
Jag vill springa undan när jag ser dig..

Jag tyckte om dig så mycket mer än vad jag trodde..
Det vi hade varade inte länge men än idag förstör det lilla så mycket..
Jag har blivit så rädd efter det..
Jag försökte förklara men jag blev så arg på dig..
Jag hatade dig för att du försökte reda upp allt..
Jag vill hata dig..

Det är så mycket lättare än att älska dig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar