lördag 27 mars 2010

Lördag var det...

Nu är jag fanimej frisk!
Så jag hoppas att någon vågar leka med mig idag för jag är så galet rastlös :P

Lalalalalaaaaa!!!!!
Ungefär så känner jag mig nu!
Är ju iofs fortfarande alldeles matt i kroppen och skulle nog inte orka göra så mycket än..
Men om man får i sig lite föda så lär ju kroppen också bli lika pigg som mitt huvud?
Man kan ju hoppas iallafall för jag orkar inte ligga här ett helt dygn till..

Storebror fyller år idag också..
Har inte träffat honom eller hans lilla sessa sen vi hade avskedsmiddag för systerliten i februari och dom växer ju så fort dom små..
Dom hade annat för sig idag så vi ska ev åka dit imorgon..
Men jag vette fan om jag vågar det?
Tänk om jag skulle smitta sessan?
Kommer ihåg hur dåligt mitt monster blev när han blev magsjuk när han var så liten..
Var ju tvungen att åka in till akuten med honom...
Fast då var det iofs sommar och tokvarmt också..
Men med ett par piggelin från doktorn och en låda hem så blev det ju bra det med ;D
Piggelin is the shit mot magsjuka och uttorkning ^^
Tyvärr så var det det enda som mamma glömde att köpa till mig igår :P

Men det gick ju bra ändå :D
Nej nu ska jag se om jag orkar hänga tvätt..
Annars vette fan vad jag ska hitta på..

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar