torsdag 25 mars 2010

ToysRUs & MediaMarkt!

Fy faaan vad med folk asså!
Var dit på förmiddagen och monstret skulle få köpa leksaker för sina sparade pengar och vi andra skulle in på MediaMarkt och kika..
Det bidde inte så mycket kika utan snarare ta det man skulle ha och ställa sig i kö...
Nästan en hel timme i kö!!
Systerliten fyndade en massa flytta-hemifrån-saker men hade inte tid att köa själv för hon skulle jobba så jag och systerstor handlade lite vi med och ställde oss snällt i kön och väntade...
Men en ny plattång, en film som jag letat länge efter och lite bubbelvattensmak köpte jag iallafall och känner mig ganska nöjd ändå med tanke på att det var en tv jag var ute efter ^^

Nu ska jag åka ner på stan och betala en resa och sen blir det lungt resten av kvällen..
Galet slut idag asså ^^

Nej nu ska jag trask!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar