torsdag 4 mars 2010

En halvtimme..

Hann jag med att trampa iallafall^^

Bättre än inget, right?
Men med klartecken från diverse håll så blir det snart träning på mer seriös nivå ;D
Sommaren här kommer viii!!
Eller ja..
Nästa sommar känns ju som ett vettigare mål xD
Men vafan, man måste ju börja nånstans?
Lite färg har jag förhoppningsvis hunnit få till den här sommaren iallafall..
Vill bara sola sola sola!!
Mina soleksem har poppat upp nu och enda sättet att bli av med dom är att undvika sol HELT eller sola mera..
Svårt val??
Inte ett dugg faktiskt :P
Solar jag inte bort dom nu så kommer jag få dras med skiten i sommar för jag tänker inte gå fullt påklädd hela sommaren ^^

Haha fan va sms kan lysa upp hela ens dag :D
More mess to the people! ^^

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar