lördag 6 mars 2010

Nu ska jag bli nyttig!

Eller lite iallafall..

Skulle gå på promenad men klockan blev så mycket så det bara en tripp till affären och inhandlande av middag..
Så det blir laxpanetter, kokt potatis och kall sås av turkisk yoghurt..
Lite nyttigt blir det ju iallafall ^^
Just ja, kokta grönsaker till det också :P

Fan asså, börjar få grov ångest för sommaren..
Måste få fart på fläsket :P
Eller se till att det inte är någon fart i det..
Eller att det inte finns något att vara fart i..?
Hmm.. nu blev det jobbigt ^^

Hursomhelst...
Jag behöver lära mig att laga mer nyttig mat..
Köpte kalkonköttbullar häromdagen också..
Tänkte att jag kan äta sånna så kan monstret få vanliga.
Glömde dom dock hemma hos mamma (handlade på vägen dit) och nu har gubben ätit upp dom för mig -.-
Han lovade iofs att köpa nya..
Men han sa inte när :P
Nej nu är det snart krubbdax och sen vette fan vad som sker..

Men tills dess..

See ya! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar