torsdag 1 april 2010

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!

Lika trött idag igen ^^

Fast idag har det inte varit någe jobba..
Men jobbigt ändå ;D
Hahah...
Fan va trött humor man har asså :P

Iallafall..
Jag åkte ner på staden i morse efter att jag lämnat monstret på dagis och käkade frulle med systerliten och så skulle jag träffa Das Bajse också..
Meeeeeen det dröjde ju ett tag innan hon kom ner så jag hann ju gliiida runt en stund innan och sen så fick mamma komma och hämta mig och skjutsa mig för att köpa present till syntetfarsgubben som fyller år idag..
Sen var det bara att hämta monstret på dagis och åka ut till dom och börja firandet ^^
Eller ja, inte riktigt på en gång, men nästan :P
Så jag har inte hunnit med ett piss hemma idag..
Ingen cheescake eller sockerkaka blev det igår kväll heller för att jag var så jävla trött så jag glömde helt bort det och somnade istället..
Skulle kunna somna nu med om jag sitter för länge så det kanske är dags att röra på fläsket så att jag får nånting gjort??
Det är ju röd dag imorgon så man vet ju aldrig när folk börjar dyka upp heller -.-

(Måste bara googla fram ett bra recept på cheescake först!)

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar