tisdag 20 april 2010

:D

Ååååååh nu är jag äntligen hemma igen! :P
Eller ja okej jag har ju varit det en stund.. men ändå^^
Stannade kvar i stan imorse efter att jag hade lämnat monstret och träffade Das Bajse :)
We went skoshopping!! :P
Så nu har jag nya fina skorna va :D
Och så bidde det ju såklart två par nya till monstret också :P
Fast jag hittade ju typ 234567 par som jag ville ha ^^
Men så är man ju som man är.. en kärring :P

Sen var det bara mys på stan tills det var dags att hämta monstret :)
Så bidde det lite annat på en gång och sen åkte vi upp till bb och hälsade på det nyaste tillskottet :D
Min "storebror" fick en liten Hampus inatt kl 01:07 :D
Klart att man är tvungen att åka upp och snosa lite då ju.
Spelar ingen roll att vi inte är syskon "på riktigt" för vi har känt varandra hela livet och han kommer alltid att vara som en bror för mig :)

Nej nu ska jag glo lite på tv med monstret och se om Bajsarna har ätit klart snart så vi hinner med en liten promenad innan det är dags för små-monstrena att hoppa i säng.

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar