tisdag 6 april 2010

Humma...

Det känns som att det är dags för en ny "visningsbild" här..
Använder ju trots allt inte den där mössan nu när de är så varmt ^^
Men fantasin sviktar och det faktum att jag ser lika sliten ut som en jagad hyena på dom polska slätterna gör det inte så lätt att få någon bild som ser okey ut :P
Sen att min kamera är från artonhundra kallt gör ju inte saken bättre heller..
Men jag ska väl försöka mig på att åtminstonde kolla igenom dom bilderna jag redan har och se om jag inte kan hitta någon där :P

Nu sitter vi iallafall och väntar på att mor min ska ringa och säga att hon är på väg så vi kan köpa lite fiskar ^^
Kanske ska försöka mig på att knäppa kort på akvariet sen och lägga ut också?
Just nu är det bara vatten, sand, en pump och en temp där i så det är ju inte så mycket att kolla på^^

Nej nu har jag inget mer att skriva om (ovanligt va) så jag ska göra nånting annat så länge!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar