måndag 19 april 2010

Grattis till mig! ^^

Tvättmaskinen funkar igen :P
Synd bara att snåljävlarna på Uppsalahem har stängt av elementena så jag tror ändå inte att något hinner torka till imorgon..

Ja men nej..
Vad ska man hitta på nu då?
Svenska Hollyoodfruar på tv och man kan inte göra mer än att skratta åt dom.
Förutom Maria Montasami(?).. hon är ju så jävla go! ^^

Monstret och jag gick en boxningsmatch tidigare..
Eller ja.. jag stod mest still och blev boxad på ^^
Han fick in en riktig jävla stjärnsmäll på mina revben asså!
Helt otroligt så rätt han träffade :P
Eller fel.. det beror ju på hur man ser på saken^^
Tur att han hade sina boxningshandskar på sig iallafall :P
Så efter matchen, ett bad och "frukost" så somnade han gott :)

Nej nu är reklamen slut så nu ska jag väl fortsätta kolla på frugorna och sen blir det väl kanske sängen..
Humma.. ?

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar