torsdag 29 april 2010

Kvalborg!

Och jag är hemma och tvättar och städar..
*suck*
Okey inte så mycket suckande faktiskt :P
Ja nej men vad gör man då?
Tvätten segar som fan, kaffet är alldeles för varmt och ryggen vill vila lite..
Inte så lång tid kvar tills det är dags att hämta monstret heller =/

Systerstor ringde nyss :)
Hon har tydligen försökt få tag i mig sen igår..?
Men eftersom min mobil är "%(&&¤%#"¤%())¤""¤%&/(!!!!! så går det inte alltid så bra..
Vi ska iallafall ses imorgon och så :)
Mysa massor med hennes mage ^^

Just ja!
Ni behöver inte tycka synd om mig längre (eller vara skadeglada :P ) för nu funkar min msn igen!
Eller ja.. någorlunda ^^

Nej nu ska jag hänga upp tvätten och ladda en ny maskin så jag hinner få lite klart innan det är dags att åka!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar