tisdag 13 april 2010

På´t igen ba´!

Jag skulle kunna sova heeela tiden..
Eller åtminstonde ligga på sofan hela tiden..
Fy fan så trött jag är!
Att en jävla förkylning ska ta knäcken på en alltså..
Inte okey!

Åkte ut till päronen efter att jag hade lämnat monstret i morse..
Gissa vad jag gjorde där.
Precis!
Jag sooooooov ^^
Det tog ungefär en timme innan jag somnade och sen sov jag tills det var dags att hämta monstret igen :P
Vi gick ut lekte när vi kom hem och sen var det dags att laga middag och efter maten så var monstret lika slut som mig så det blev väldigt lugnt ^^
Han somnade en timme tidigare än vanligt och sen dess har jag legat däckad på soffan och bara glott på tv..
Nu ska jag fortsätta med det tills jag känner att det är dags att bestiga mount bed tillsammans med överste täcke!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar