torsdag 15 april 2010

Men kul!

Helvetesjävlafittanushålfrånhelvetesjävlakukslem!!!!!

Jag har inte tid med sånt här idag!!!
Min förbannade jävla tvättmaskin bråkar med mig..
IGEN!!!!!
Ni som har läst förut kommer kanske ihåg mina inlägg om den hemska maskinen..?
Om inte annat så har den varit besatt av samma spöke som i Stephen King´s The Mangler och jagat mig i badrummet och sen så har den haft ett par översvämningar och så vidare..
Men nu.. Nu centrifugerar den inte..!
Första laddningen tvätt vart det inge fel på så jag fortsatte ju såklart..
Andra var jävligt blöt!
Men eftersom den inte bråkade på första så tänkte jaga tt den kanske bara var lite kinkig den gången eller att jag hade råkat stänga av den för tidigt..
Så var det inte... -.-
Jag kan ju säga att man får skapligt ont i händer och handleder av att stå och vrida ur allt jävla vatten..
Handdukar under torkställningen och ingenting att packa med sig imorgon..
KUL!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar