torsdag 29 april 2010

En jävla massa rännande..

Kom inte hem förren strax efter åtta..
Det bidde inte riktigt som jag tänkt mig idag ^^
Skulle ju bara åka och hämta monstret och sen hem och fortsätta städa..
Stannade till hos systerliten på jobbet för en fika på vägen hem istället..
Det slutade med att jag blev kvar på stan med monstret tills hon slutade och sen åkte vi vidare till IKEA och Elgiganten för att checka ut lite saker till hennes och Apans nya boende ;D

Kan ju lova att jag är en skvätt slut i kroppen ^^
I huvudet också för den delen..
Monstret hade inte en av sina bästa dagar idag =/
Men så kommer man hem och så skrämmer Katriiin skiten ur en med att ha stängt av alla telefoner och typ släckt ner sin lägenhet..
Inte okey!
Jag får ju alltid för mig en massa och fick panik!
Det visade sig att hon hade råkat dragit ur kontakten till modemet så det var därför hemluren inte funkade :P
Jag var typ en millisekund från att springa upp till henne när jag äntligen fick tag i henne :P
Kan inte förklara här varför jag trodde en massa men visste ni så skulle ni kanske förstå ^^

Men iallafall så lyste någon nyss upp typ hela min kväll^^
Att tre små ord från en nästan okänd människa kan göra så mycket? :P
Hahah helt underbart iallafall ;D

Nej nu börjar det kanske bli dags för ett bad och förbereda lite för imorgon :)

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar