onsdag 7 april 2010

Attans bananer..

Monstret har feber idag med.. =/

Twinsen var ju med hem till päronen när plastgubben fyllde i torsdags och då var dom tokförkylda och hade feber och så..
Eller ja, Nicole var det och Natascha blev det dagen efter.
Det lär ju vara därifrån han har fått det?
Eller från Das Bajse?
Hon är ju också tokförkyld och hon har var ju hit en stund i fredags hon med..
Fast hon var ju inte det då??
Fan jag är riktigt värdelös på sånt där :P
Asså när man smittar och inte ^^
Men jag vet att dom är sjuka iallafall..
Och att jag har tråkigt..
Har ju ingen att leka med juuu..
Monstret orkar bara en stund och Das Bajse orkar inte alls ^^
Tur att jag har en rökkompis som kommer över ibland och håller mig ällskap en stund :P

Nej nu vill jag att solen ska titta fram så att jag kanske kan bli lite inspirerad att fixa iordning det skrotupplag jag kallar balkong ^^
Ska ta hem lite trall från päronen och lägga på den delen där man sitter och så ska jag sno någon baden baden från dom också :P
Vill ju kunna sitta och sola där ute i sommar ju..
Hade en tresits soffa stod där ute ´förut men den slängde jag i höstas(?) och nu behöver jag nånting annat att slappa i ;D

Nej det här funkar inte längre, bara sitta och drömma sig bort sådär.. ^^
Nu ska jag diska en skvätt och sen ska jag mysa med mitt monster istället!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar