måndag 5 april 2010

Ehm...

Ja nu var det sådär länge sen jag uppdaterade igen..
Sorry ^^

Monstret fyllde ju år i fredags :)
Hela fem stycken faktiskt^^
Så då var det ju fullt hus här och sen så var jag så trött i huvudet att jag inte orkade skriva nånting :P
I lördags så var jag fortfarande slut i huvudet och sen kom päronen på fika och glodde lite på tv här :)
Senare fick jag sällskap till filmen på tv ^^
Ja till den andra jävla filmen vi kollade på sen också!
Aldrig mer The Grudge!! :P
Igår så skulle vi ha åkt till päronen på påskmiddag men gubben hade kräkts igen så vi vågade oss inte på det..
Sen fick monstret feber på eftermiddagen också..
Skulle åka ut idag istället men vågar fan inte :P
VIll inte åka på magsjuka IGEN..
Så mamma, systerliten och apan kom hit och åt idag istället ^^
Inte så länge sen dom åkte härifrån..

Nej nu ska jag slänga in mitt febriga monster i duschen och sen ska han få gå och sova =/

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar