onsdag 14 april 2010

Fullspäckat..

Och då menar jag inte Anna Ankas arsle..
Jag har fan inte varit borta såhär länge på jag vet inte hur länge ^^

Upp tidigt i morse och skulle egentligen bara göra iordning monstret för att åka till dagis (mamma skulle skjutsa honom för att jag var så dålig igår kväll) och sen bara lägga mig och sova igen..
Vila så man blir friskt nångång liksom ^^
Men när jag vaknade så var jag inte å pass dålig som jag var igår kväll och inte alls lika svullen i hela ansiktet.
Jag såg alltså ut som en jag vet inte vad i ansiktet igår kväll/natt, svullen tamejfan överallt!
Inte okey helt enkelt^^
Men iallafall så var det bara mina läppar som såg ut så när jag vaknade..
Helt vita var dom också^^
Såg skitäckligt ut!
Tänk dig typ.. ehj asså jag vet inte.. stora vita svullna läppar med tre åh så fina röda sprickor i ^^
Så jag åkte med och lämnade monstret eftesom jag ändå skulle in til stan på möte som jag hade tänkt avboka men jag mådde ju så pass bra att jag kunde gå ändå ^^
Efter att vi hade lämnat honom så åkte vi och käkade lite frulle, tror mest att det var för att jag inte skulle behöva vänta så länge :P
Sen gick jag och mötte systerliten som hade varit på skolan och hämtat ut sin studentmössa :D och så hann vi sitta en snabbis på bryggan (årets första gång) innan hon skulle jobba och jag iväg på möte.
Mötet tog ungefär en timme och sen blev det promenad ner på stan igen för att möta mamma som ångrade sig och ville till gränby centrum istället ^^
Sen blev det Toys´R´Us och till sist en vurre på IKEA^^
Åkte och hämtade monstret sen och vidare ner på stan för att prata med systerliten som inte hade tid så då gick vi till systerstor och väntade tills hon kom hem :)
Monster nummer två (mitt monsters kusin) fyller nämligen fyramyra idag så det var ju kalasdax!
Fast han var inte hemma när vi kom och skulle egentligen inte komma på två timmar till..
Som tur var (för monstret) så kom han hem över en timme tidigare och sen dess har det varit full rulle ^^
Kom inte hem igen förren tjugo i tio och monstret slocknade på en gång och det lär jag också göra vilken minut som helst så jag ska sluta skriva innan jag skriver nåt dumt! ^^

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar