onsdag 7 april 2010

Inte okey..

Jävla skitsömn..
Dumt att John Blind bara kommer någon gång och våldgästar mina ögon så att jag också får sova.. -.-

Monstret somnade så fort han la huvudet på kudden..
Trots att vi hade besök..
Fast det är ju klart att det är jobbigt att vara sjuk =/
Tror dock inte att han har feber längre :)
Har varit in och bäddat om honom och pussat lite på pannan ett par gånger nu ikväll och han har inte känts varm :)
Ja jag var ju tvungen att kolla så att jag inte hade lyckats ha ihjäl guldstjärtarna för honom också.
Det har jag inte ^^
Än.... :P

Dags att lägga huvudet på kudden igen kanske?
Tyvärr så tänker man ju på en massa som man inte vill tänka på då..
En massa tänk om!
Om bara, Om inte, Om om om..
Inte okey!
Fan det här kan man ju bli knäpp på!
Nu är det dags att stänga av och koppla upp på nytt igen!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar