måndag 5 april 2010

Ojdå!

Tryckte lite fel va :P

Publicera sådär utan någon text..
Inte okej!
^^

Är så galet rastlös på kvällarna igen!
Jävla skitgrejjer asså...
Behöver nog fan någon annan än soffan att kramas med :P
Fast jag vill ju inte ha det egentligen..
Hmmm...
Men det går väl över det med :P
Det finns ju alltid någon man tänker lite extra på..
Synd bara att det brukar vara helt fel personer..
Jag ledsnar ju så snabbt..
I like the chase ^^
Hahaha fan vad jag bara babblar idag..
Har ju ingenting vettigt att skriva om asså ^^

Aja om monstret är feberfritt imorgon så ska vi åka och inhandla några fiskar till akvariet som han fick av päronen i present :)
Trodde han skulle tjata om det men han accepterade att det måste stå i några dagar innan man kunde göra det :)
Jag trodde att det bara var att kasta i ett par så fort man hade tömt i vatten jag^^
Men det visar ju också hur mycket jag kan om sånt :P
Nej nu ska jag återgå till att kramas med soffan..
(fan jag lär ju döpa den eller nåt så att det blir lite personligt?)

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar