måndag 26 april 2010

Lalalalaaa..

Som vanligt så har jag inget att skriva men skriver iallafall^^
Ordbajsa lite såhär på kvällskvisten :)

Systerstor ringde nyss och på söndag ska vi börja riva tapeter och så i deras nya hus ;D
Eller jag ska riva, hon får sitta och vara tjock och kolla småmonstrena^^
För er som inte vet så är jag faster till tvillingflickor och till slutet av sommaren(föhoppningsvis så får dom ligga kvar i magen så länge)så blir jag moster till ett till par tvillingar ;D
Så efter sommaren så har jag 10 syskonbarn ^^
Tur att alla ploppar ut smått så jag inte behöver känna mig sugen på fler :P
Monstret tjatar dock om syskon nu och sen systerstor blev gravid och hans kusin ska få syskon så kan ni ju tänka er att det blev ännu viktigare :P

Titta, nu blev det ju lite text av det här också!
Men nu bli´re Community och sen vet man ju aldrig om jag får för mig att skriva mer^^

See ya!

1 kommentar:

  1. Du blir inte ensam med att riva tapeter. Jag och kanske jimmy kommer o hjälper till.
    kram Mickis

    SvaraRadera