onsdag 7 april 2010

=`(

No more Nemo..
Monstrets ena fisk ville inte vara med längre.. =/
När jag skulle lägga monstret så simmade den sidosim uppe vid ytan och flaxade mer än vanligt med munnen..
Så som den wannabe datanörd jag är så googlade jag och fick en massa bra tips på vad man kunde göra så jag skuttade ut i förrådet och hämtade min gamla fiskskål och började mäta upp temp på vatten, plockade fram salt(det skulle tydligen vara bra) och började fixa och dona..
Tyvärr så hann jag inte mer än så innan fiskaren från ovan fick honom på kroken =/
Så nu är det bara en kvar..

Så någe mer slöjstjärtar vette fan om det blir nu asså..
Ska ringa till affären imorgon och kolla med dom vad det kan ha varit också för jag har gjort så som det har stått på kartongen :S
Aja nu bli´re tv och tröstande av monster..

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar