onsdag 21 april 2010

Dislike..

Dagens väder då alltså -.-
Inte okey!

Ja gott folk, vad har ni hittat på idag då?
Själv så har jag varit på Ica Maxi en sväng med mamma och systereliten och sen åkte jag ut till mamma och började slita tapeter i det rum som ska bli gästrum :)
Bidde inte så fruktansvärt mycket gjort men nu har vi börjat iallafall ^^
Eller ja.. nästan alla tapeterna är ju nere och sen så måste ju allting som ska has inhandlas också :P

Nu har jag och monstret nyss kommit hem och han tjatar om att gå ut..
Inte så sugen på det i det här vädret kan jag ju säga.
Så vi får se hur det blir med det.
Om inte annat så kanske det slutar regna/snöa om ett tag och då kan man ju traska ut en sväng :)

Men nuuuu ska jag sätta mig i soffan och gnugga mina trötta axlar en stund!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar