fredag 16 april 2010

Lalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Bara så ni vet^^

Fan så stressad jag var i morse..
Orkade inte gå upp när klockan ringde så jag snoozade..
Tyvärr så råkade jag stänga av alarmet helt och vaknade en och en halv timme senare än tänkt..
Och till råga på det så ringde mamma oh skulle komma nästan en timme tidigare än vi hade pratat om..^^
Men jag tror inte att jag glömde nånting och iväg kom vi :P

Sååå.. nu sitter jag uppe i Tällberg :D
För er som inte vet vart det ligger så är det ganska precis mellan Leksand och Rättvik..
Om ni nu vet vart dom ligger :P
Uppe här och hälsar på lite släktingar :)
Var här uppe väldigt ofta förut, flera gånger om året.
Nu har det gått nästan fyra år sen jag var här sist och dom har hunnit flytta ifrån huset i Leksand och så har det varit bröllop och tre barn har hunnit titta ut^^
Sist jag var här så var det nästan dags att pluppa ut den första :P

Men nu är jag äntligen här igen iallafall^^
Riktigt skönt att få komma iväg från stan ett par dagar och bara ta det lugnt ;D
Och då menar jag lugnt..
Det finns en affär här..
Den stängde klockan sju och på helgernaa så har den öppet till tre ^^
Fast imorgon blir det utflykt (shopping på annan ort) och sen middag med resten av folket :)
Då ska jag äntligen få träffa alla småmonster :D

Såhär på kvällskviten så är det ju ganska skönt att systerliten har mobilt internet så man slipper fråga om man får låna dator och så ^^
Systerliten ligger och knoppar för fulla muggar så jag gick n och tjyvade hennes dator.. *schhhhh*
Hon försökte installera sin dong xD på min dator (självklart har jag med mig den) men det ville sig inte riktigt eller nåt..
Nej nu ska jag slita med mig min lilla mamma ut på en rök innan det är dags för sängen!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar